Restauracja Adoro La Pizza

Historia współpracy z restauracjami Adoro La Pizza

Adoro La Pizza to sieć pizzerii z Wręczycy Wielkiej oraz Konopisk serwująca pizzę opartą na oryginalnej włoskiej recepturze. Posiadają wieloletnie doświadczenie w kuchni włoskiej, która charakteryzuje się dużą ilością warzyw i przypraw, a także oliwy. Kładą duży nacisk na jakość produktów, dlatego postawili dlatego zdecydowali się na współpracę z lokalnymi dostawcami, aby zapewnić sobie dostęp do najwyższej jakości produktów.

Dla Adoro La Pizza wykonaliśmy w pierwszym etapie firmową stronę internetową wraz z systemem do składania zamówień przez internet. Po zakończeniu implementacji przystąpiliśmy do drugiego etapu, jakim było wprowadzenie marketingu internetowego przy pomocy Google ADS. Strona internetowa jest stale optymalizowana w celu poprawienia użyteczności serwisu oraz zwiększenia przychodu.

Zakres prac:

  • Firmowa strona internetowa
  • System do zamawiania online
  • Prace optymalizujące UX
  • Marketing internetowy (Google ADS)

Case study: Reklama w Google ADS

Po stworzeniu zoptymalizowanej strony internetowej umożliwiającej składanie zamówień, spotkaliśmy się z właścicielem, aby omówić strategię zwiększenia widoczności lokali oraz maksymalizacji liczby zamówień poprzez nową platformę.

Nasz pierwszy krok to wykorzystanie Google Ads, czyli reklamy w wyszukiwarce Google. Bazując na dziesięcioletnim doświadczeniu zdobytym podczas pracy z klientami, przygotowaliśmy kampanię doskonale dopasowaną do klientów, którzy poszukują pysznej włoskiej pizzy oferowanej przez Adoro La Pizza na obszarze obsługiwanym przez restaurację.

Wyniki po pierwszym miesiącu były natychmiastowo zadowalające. Naszym głównym celem było zwiększenie sprzedaży, dlatego głównym wskaźnikiem sukcesu, który przyjęliśmy, był ROAS (Return on Advertising Spend) – czyli stosunek przychodu do poniesionych kosztów reklamowych. Wartość ROAS wyniosła imponujące 18,66, co oznacza, że za każdy 1 złoty wydany na kampanię reklamową restauracja generowała 18,66 złotego przychodu.

Taki wynik ROAS zachęcił właściciela restauracji do zwiększenia nakładów finansowych na reklamę w Google Ads przy naszym wsparciu. Nasza strategia opiera się teraz na ciągłym monitorowaniu i optymalizacji kampanii, aby utrzymać ten poziom skuteczności, co przy zwiększonym budżecie reklamowym zapewni proporcjonalnie większe przychody dla restuaracji.

Uzyskaj darmową wycenę

Na podstawie krótkiego wywiadu zaproponujemy Ci najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe w celu przedstawienia Ci bezpłatnej wyceny.